torsdag den 13. december 2012

Biografevent - det er lidt koldt at være træ

Ja så sidder man her og klapre tænder og skyller varm kakao ned i spandevis, for at forsøge at få lidt varme i kroppen. Det er sært som man kan gå en hel aften i frostvejr og kun fryse fingrene, og så komme hjem i varmen, og så begynde at fryse over det hele!

Har her til eftermiddag/aften været til premiere på Hobbitten, ikke for at se filmen, (det må vente til senere, for ses skal den selvfølgelig) Men for at reklamere lidt for vores liverollespilsforening. Så biografgængerne mødte orker, trolde og levende træer når de skulle i biffen i aften. Vi morede os rigtig godt, så må vi bare håbe at biografgængerne også havde en sjov oplevelse med det. Jeg fik da personligt givet en ældre dame et knus, og der var indtil flere der gerne ville have billeder af os, eller gerne ville fotograferes med os, så mon ikke de fleste har syntes at det var meget underholdende med lidt monster tilstedeværelse i aften.

I går stod den så på interview i Tv2 østjyllands program "go aften Østjylland" hvor undertegnede stillede op iklædt trækostume, og fortalte lidt om vores event. At det så sådan set ikke var det der var vores tanke med at henvende os til dem, er jo så en anden sag, vi ville jo gerne have haft dem med i aften, men alternativet var nu heller ikke dårligt, og da slet ikke for mig. Det var ganske underholdende at prøve, selv om det var lidt pudsigt at blive præsenteret som "træ".

Nu skal jeg så bare lige have taget mig sammen til at få taget sminken af, og så er det vist ind under dynen for mit vedkommende. Det var også ganske dejligt at komme hjem, og så havde kæresten bestilt pizza til mig, godt nok fik vi popcorn og sodavand i uanede mængder i løbet af aftenen, meeen det var ikke just mættende i længden.

Nå, skulle jeg tage mig sammen og få vasket makeuppen af og få redt filtrene ud af håret, og så skrubbe i seng. En fed aften er overstået, og jeg glæder mig nu endnu mere til at se Hobitten! Var det ikke fordi klokken er så mange, og at jeg var så kold, ville det have været oplagt at nuppe et par timers lotro, men det må vist hellere vente til et andet tidspunkt.. God nat derude fra et frossent træ...


Og således ser man så ud efter at have været træ en hel aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar