mandag den 13. september 2010

En kvinde kan ikke have for mange smykker... eller ting....

Alligevel satte jeg mig for at rydde op i juvelerne, med henblik på at gøre lidt plads, eventuelt til noget nyt.... Men hvad blev det til da jeg så først var kommet igang? Næææh og den der har jeg jo fået af... øj den købte jeg den gang jeg... åh ja det er jo en fødselsdagsgave fra...  Der blev ryddet op, organiseret, ommøbleret og sat i orden, men intet røg over i -det-var-pænt-engang-og-skal-nu-videre-bunken..... Man er vel samler, man er vel smykkeelsker, man er vel kvinde....

Til gengæld opnåede jeg at få ryddet op i det skab hvor alle smykkerne gemmer sig, så der nu rent faktisk er plads til min begyndende fascinator kreationssamling derinde også, ikke dårligt vil jeg vove at påstå!

Turen gik så videre til et andet skab bagefter, der blev der tilgengæld smidt ud med hård hånd, papirer af alskens art, oldtusse gamle, i hvert fald mindst 5 år, og gemalens magickort blev arrangeret og organiseret så disse ikke vælder ud af skabet som en sand magiclavine hver gang man åbner skabet, det har længe været til stor irritation og megen vrede, men er nu ikke et problem mere!

Der er dog stadig en del ting og sager der trænger til at blive ryddet op i, det er ligesom om når man først er kommet igang, så kan man jo ligeså godt fortsætte, det er egentlig meget rart at få ryddet op, og ud, og hen og rundt i tingene, man genser fx. ting man egentlig havde glemt man havde, men straks man ser, er nødt til at gemme, for minder og affektionsværdier vælder en i møde, så man næsten bliver helt rørt... øhrm eller også fik jeg bare støv i øjet...

Ja ja, jeg må jo se i øjnene at æblet ikke falder langt fra stammen, at jeg er ligeså dygtig en samler som visse andre nært beslægtede medlemmer af familien, og at det sådan set ikke gør noget som helst! Jeg er sgu glad for mine ting, og fremtidige ting der får sig lusket ind,  er også hjerteligt velkomne, og jeg kan da også sagtens skille mig af med ting, der ryger da ting ud en gang i mellem, sådan hvert 3. år... eller.....

Jeg praktisere opstabling af ting, det er jeg faktisk også ret god til, hvis jeg selv skal sige det, det er fordelen ved at bo i en lejlighed med højt til loftet, det må være mimimumskravet når vi engang flytter, der SKAL guddøme mig være højt til loftet!!!

Og væggene skal helst være plastret til med billeder, og ting... masser af ting, det er også for at dække de hvide vægge, hader hvide vægge, og så er det jo fantastisk at have en masse ting man kan dække dem med...

Nå men nu tror jeg at jeg vil stoppe for nu, og gå ud og flytte rundt på nogle ting...

1 kommentar:

  1. Fantastisk blog du har fået her! Jeg glæder mig til at læse meget mere :o)

    SvarSlet